Κυριακή, 6 Μαρτίου 2016

«Πρόγραμμα Βιωματικού Σεμιναρίου»


        

                                                       ΛΙΒΑΔΕΙΑ 7-3-2016
                                  
                                                                  ΗΜΕΡΙΔΑ ΜΕ ΘΕΜΑ:         
                                      « Ενδυνάμωση  εκπαιδευτικού:  ένας τρόπος για τον

                               περιορισμό της εργασιακής του εξουθένωσης» 

        

                    ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ:
                  Ελευθερία Μπασαγιάννη, Σχολική Σύμβουλος  της 29ης Π.Π.Α.   
                Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. Περιφέρειας Λιβαδειάς 
                Υπεύθυνη σχολικών δραστηριοτήτων της Διεύθυνσης Π.Ε. Βοιωτίας

                 Τόπος  Διεξαγωγής: Χώροι 5ου Νηπιαγωγείου Λιβαδειάς

                Έναρξη: 8.45π.μ.
                Λήξη:     14.00μ.μ.





             
 «Πρόγραμμα Βιωματικού Σεμιναρίου»

Η Σχ. Σύμβουλος της 1ηςπερ. Π.Ε. ν. Βοιωτίας συνδιοργανώνει με το Σύλλογο Εκπαιδευτικών Π.Ε. περιφέρειας Λιβαδειάς Βιωματικό Σεμινάριο με τίτλο:
«Από την εξουθένωση στην ενδυνάμωση του εκπαιδευτικού»
για όλους τους εκπαιδευτικούς της περιφέρειάς της στα πλαίσια των αρμοδιοτήτων της, σύμφωνα με τα όσα ορίζονται στο άρθρο 14 του Π.Δ. 201/1998 (ΦΕΚ 161/ 1998, τ.Α΄), καθώς και στην με αριθμ. Φ.353.1/324/105657/Δ1/8-10-2002 (ΦΕΚ 1340/2002, τ. Β΄) Υπουργική Απόφαση καθώς και Φ.Α. Αρ. Πρωτ.: 1389 / 12 -02-2016 έγγραφο Περιφ. Δ/νσης Στ. Ελλάδας. Το Σεμινάριο θα διεξαχθεί στις 07/03/2016 και ώρες από 08.30- 14.00 στο 6ο Δ. Σχ. Λιβαδειάς. Το πρόγραμμα έχει ως ακολούθως:
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
ΩΡΑ
ΘΕΜΑ
ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ
08.30- 08.45

ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΙ

08.45- 09.00
«Η εξουθένωση του εκπαιδευτικού»
Κατσιφή- Χαραλαμπίδη Σπυριδούλα, Σχ. Σύμβουλος 1ηςπερ. Π.Ε. ν. Βοιωτίας
09.00- 09.15
«Διερεύνηση του εργασιακού στρες των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης: Ευρήματα μελέτης πεδίου από το νομό Βοιωτίας»
Μαστροθανάσης Κώστας, εκπαιδευτικός 9ου Δ. Σχ. Θήβας

09.15- 11.15                            ΘΕΜΑΤΑ ΟΜΑΔΩΝ

1Η ΟΜΑΔΑ
«  Παραδείγματα κριτικής επεξεργασίας κειμένων  & παραγωγής γραπτού λόγου 
  Η Καθοδηγούμενη Ορθογραφική Μέθοδος»

Μπενιάτα Ελένη, Προϊσταμένη Επιστημονικής & Παιδαγωγικής Καθοδήγησης Π.Ε. Στερεάς Ελλάδας


2Η ΟΜΑΔΑ
«Σχολική Ηγεσία και Διοίκηση: μελέτες περίπτωσης Συλλόγου Διδασκόντων»

Ζουγανέλη Άννα, Σχ. Σύμβουλος 3ηςπερ. Π.Ε. ν. Βοιωτίας
Γιαννιός Μιχάλης, Διευθυντής Π.Ε. ν. Βοιωτίας


3Η ΟΜΑΔΑ
«Η ενημέρωση της τάξης για τις δυσκολίες του κάθε συμμαθητή, απαραίτητη προϋπόθεση για την ένταξη.
Τρόποι ενημέρωσης παιδιών και εκπαιδευτικών»

Καμπούκου Κυριακή, Σχ. Ψυχολόγος, Φιλόλογος ΕΠΑΛ Χαλανδρίου


4Η ΟΜΑΔΑ
«Δυσκολίες και τρόποι αντιμετώπισης των υπερκινητικών παιδιών στη σχολική τάξη»

«Ο ρόλος της οικογενειακής θεραπείας στην αντιμετώπιση παιδιών με ΔΕΠΥ»



«ΔΕΠ-Υ και κινησιολογία. Επαφή με τον συντονισμό μέσω αισθητηριακής κίνησης»

Μαυρωνάς Δημήτρης, εκπαιδευτικός ΚΕΔΔΥ Β΄ Αθήνας

Κουμάκη Γ. Ελευθερία, Ψυχολόγος, 1ο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Αμαρουσίου

Ανδρικοπούλου Κάλλια,Ειδική  Παιδαγωγός Τ.Ε. του 1ουΔημ. Σχολείου Ν. Ερυθραίας
5Η ΟΜΑΔΑ
«Τι πραγματικά θέλουν να μάθουν οι γονείς από τους εκπαιδευτικούς και οι εκπαιδευτικοί από τους γονείς:Γιατί η σωστή επικοινωνία δεν θέλει κόπο θέλει τρόπο…»

Κοκκώνη Ανθή, Κοινωνιολόγος, Ειδική Παιδαγωγός

Χαραλαμπίδη Κάλλη, Ψυχολόγος
6Η ΟΜΑΔΑ
«Εκπαιδευτικός και σύνδρομο Επαγγελματικής Εξουθένωσης: Στρεσσογόνοι παράγοντες στην καθημερινότητα του εκπαιδευτικού και τρόποι διαχείρισης του άγχους του»
Σκαπετοράχη Κατερίνα, Κλινική Ψυχολόγος, Ψυχοθεραπεύτρια
11.15- 11.45

ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ

11.45- 12.45
Δεκάλεπτη παρουσίαση κάθε ομάδας στην ολομέλεια

12.45- 13.15
«Μελέτες περίπτωσης καλής διαχείρισης»
Εκπαιδευτικοί 1ηςπερ. Π.Ε. ν. Βοιωτίας

13.15- 13.30
«Στοχεύοντας στην ψυχική ανθεκτικότητα των εκπαιδευτικών στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση: Μην αφήνεις να σε παραλύει ο φόβος για ό, τι σε δυσκολεύει».

Μπαρμπάτσης Γιάννης, Προϊστάμενος ΚΕΔΔΥ ν. Βοιωτίας
13.30 - 14.00
«Η ενδυνάμωση του εκπαιδευτικού ρόλου»
Κατσιφή- Χαραλαμπίδη Σπυριδούλα


                                       ΣΥΝΤΟΜΑ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΑ ΕΙΣΗΓΗΤΩΝ & ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΩΝ ΑΛΦΑΒΗΤΙΚΑ

ΑΝΡΙΚΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΛΛΙΑ: Ειδική  Παιδαγωγός Τ.Ε. του 1ουΔημ. Σχολείου Ν. Ερυθραίας. Πτυχιούχος του  Παιδ. Τμήματος Δημ. Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Αθηνών. Μετεκπαίδευση Ειδική Αγωγή  στο Μαράσλειο. Με πενταετή κύκλο σπουδών  στη Σωματική Ψυχοθεραπεία  στο Ελληνικό Κέντρο Βιοσύνθεσης. Τα τελευταία οκτώ χρόνια ασχολείται με τη σωματοθεραπευτική προσέγγιση παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες συναισθηματικές διαταραχές και με τη βελτίωση εστίασης και συγκέντρωσης παιδιών με ΔΕΠ-Υ. Έχει συμμετάσχει στο εκπαιδευτικό ευρωπαϊκό πρόγραμμα Comenious/Socrates, σε διεθνή κι ελληνικά συνέδρια και workshops ψυχοδράματος, θεατρικού παιχνιδιού και σωματοθεραπείας καθώς και σε ημερίδες και βιωματικά σεμινάρια εκπαιδευτικών

ΖΟΥΓΑΝΕΛΗ ΑΝΝΑ: Σχολική Σύμβουλος Δημοτικής Εκπ/σης στην Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας από το 2007 έως σήμερα.Απόφοιτος της Ραλλείου Παιδαγωγικής Ακαδημίας και εξομοίωση στο Παιδαγωγικό Τμήμα του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Πτυχιούχος του Πανεπιστημίου Πειραιά. Μετεκπαίδευση με εξειδίκευση στην Περιβαλλοντική Εκπαίδευση. Μεταπτυχιακό στη Γεωγραφία στο Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο. Εξειδίκευση ετήσιας διάρκειας στο Τμήμα Γενικών Παιδαγωγικών Μαθημάτων & Συμβουλευτικής της Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Μεταπτυχιακή Επιμόρφωση στην Εκπαίδευση Ενηλίκων στο Ανοιχτό Παν/μιο Κύπρου και στη Διαπολιτισμική Εκπ/ση στο Παν/μιο Πάτρας. Διδάκτωρ  του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Παν/μίου Δυτικής Μακεδονίας στην Ειδική Αγωγή.Εργασίες της έχουν δημοσιευτεί σε βιβλία, ποικίλα ειδικά επιστημονικά περιοδικά και παρουσιαστεί σε συνέδρια.

ΚΑΜΠΟΥΚΟΥ ΚΥΡΙΑΚΗ:  Πτυχιούχος  Φαρμακευτικής και Φιλοσοφικής Σχολής Παν/μίου Αθηνών   (τμήμα Φ.Π.Ψ – κατεύθυνση Ψυχολογίας).  Μεταπτυχιακό στην Σχολική Ψυχολογία. Ειδίκευση  στις ειδικές Μαθησιακές δυσκολίες (ΕΨΥΠΕ), στην αποκατάσταση παιδιών με ΔΕΠ-Υ (Κάκουρος – καθηγ. Πανεπ. Πατρών), στην  παρέμβαση παιδιών του αυτιστικού φάσματος (Teach, socialstories), στη  Συμβουλευτική από διάφορους φορείς (π.χ. συστημική Α.Κ.Μ.Α, ΓΝΑ / τμ. Ψυχιατρικής εφήβων & νέων, ΟΚΑΝΑ, «Βία στο σχολείο», «Απώλεια – θρήνος – θάνατος» στην «Μέριμνα» κ.ά.  Ήταν εισηγήτρια της Εθνικής Ομοσπονδίας για τα Δικαιώματα του Αυτιστικού Φάσματος – ΕΟΔΑΦ, στη συνεδρίαση της Ειδικής Κοινοβουλευτικής Επιτροπής Ισότητας και Δικαιωμάτων του Ανθρώπου, της 30 – 1 – 2013 με θέμα: «Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση των Ατόμων με Αναπηρία»και της 26 – 2 – 2014 με θέμα «Ειδική Αγωγή».  Είναι Επιστημονικά Υπεύθυνη  και αρθρογράφος του περιοδικού «Παιδί - Ειδικά Δικαιώματα» από 2006,  του Συλλόγου ΕΔΑΑΦ (Ένωση για τα Δικαιώματα Ατόμων του Αυτιστικού Φάσματος και μέλος του Δ.Σ. (2009 – 2014),  της Εθνικής Ομοσπονδίας για τα Δικαιώματα του Αυτιστικού Φάσματος – ΕΟΔΑΦ (και εισηγήτρια) για την μεγάλη ετήσια Εκπαίδευση ειδικών στον Αυτισμό (διάρκεια 10 μήνες) (2011 – 2012), της Εθνικής Ομοσπονδίας για τα Δικαιώματα του Αυτιστικού Φάσματος – ΕΟΔΑΦ και μέλος του Κεντρικού Συμβουλίου (2012 – 2014).

ΚΟΚΚΩΝΗ ΑΝΘΗ: Πτυχιούχος Κοινωνιολογίας Πάντειου Πανεπιστήμιου. Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης στη Δυσλεξία από το UniversityofSwansea, Wales (UK). Κάτοχος άδειας διδασκαλίας δημοτικής εκπαίδευσης σε κανονικά και ειδικά σχολεία, πιστοποιημένη από το Υπουργείο Παιδείας της Αγγλίας και έχει λάβει εξειδίκευση στον τομέα της δυσαριθμησίας. Από το 2001 είναι ιδιοκτήτρια του Πρότυπου Κέντρου Λόγου και Μάθησης, με την επωνυμία «Λεξιμάθεια». Έχει συμμετάσχει σε πληθώρα διεθνών και τοπικών συνεδρίων και σεμιναρίων. Άρθρα της έχουν δημοσιευτεί σε περιοδικά και εφημερίδες. Έχει εκδώσει βιβλίο για την διδασκαλία της Αγγλικής γλώσσας σε παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες. Είναι γνώστης της νοηματικής γλώσσας κωφών.

ΚΟΥΜΑΚΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ: Πτυχιούχος Ψυχολογίας του Παν/μίου Κρήτης με  Μεταπτυχιακό   στην Οικογενειακή Θεραπεία, InstituteofPsychiatry, KingsCollege, UniversityofLondon, Μεγάλη Βρετανία. Ειδικεύτηκε  στον Αυτισμό (400 ωρών)Υ.ΠΑΙ.Θ.,  στα Κινητικά προβλήματα (400 ωρών) Υ.ΠΑΙ.Θ., στην Εφαρμοσμένη Ανάλυση Συμπεριφοράς (90 ωρών) Μη Κερδοσκοπικό Σωματείο «ΜΙΤΟΣ ΤΗΣ ΑΡΙΑΔΝΗΣ», σε Πρόγραμμα Ψυχο-εκπαίδευσης Γονέων Παιδιών με Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος, Εταιρεία Ψυχοκοινωνικών Μελετών (Ε.ΨΥ.ΜΕ.), στην Ανάπτυξη  & Λειτουργία Δικτύου Πρόληψης και Αντιμετώπισης των Φαινομένων Σχολικής Βίας & Εκφοβισμού (50 ωρών), εξ αποστάσεως, Υ.Π.Π.Θ. ΕΣΠΑ, και στην Αξιολόγηση Νηπίων, Παιδιών & Εφήβων με ΔΕΠΥ.  Ιατρική Σχολή, ΕΚΠΑ. Είναι τακτικό μέλος της Ελληνικής Εταιρείας Συστημικής Σκέψης & Ψυχοθεραπείας Οικογένειας (ΕΕΣΣΚΕΨΟ) και της Ελληνικής Εταιρείας Μελέτης Διαταραχής Ελλειματικής Προσοχής-Υπερκινητικότητας (ΕΕΜ ΔΕΠΥ)
 Έχει συμμετάσχει σε ελληνικά και διεθνή συνέδρια και ημερίδες

ΜΑΣΤΡΟΘΑΝΑΣΗΣ ΚΩΣΤΑΣ:  Πτυχιούχος Π.Τ.Δ.Ε. Παν/μίουΔυτ. Μακεδονίας, με Μεταπτυχιακό στην Οργάνωση και τη Διοίκηση της Εκπαίδευσης, το Management και τις AναδυόμενεςTεχνολογίες. Έχει ειδίκευση στην εκπαίδευση ενηλίκων και στη διδασκαλία των Ελληνικών ως μητρική, δεύτερη/ξένη γλώσσα. Έχει αρθρογραφήσει σε πολλά περιοδικά και βιβλία όπως και έχει συμμετάσχει ως εισηγητής σε αρκετά διεθνή συνέδρια τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό. Την τρέχουσα περίοδο υπηρετεί ως δάσκαλος στο 9ο Δημοτικό Σχολείο Θήβας.

ΜΑΥΡΩΝΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ: Πτυχιούχος Παιδ. Ακαδημίας,  Μετεκπαίδευση στην Ειδική Αγωγή, Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή,  Εξομοίωση Π.Τ.Δ.Ε Αθηνών. Εξειδίκευση εκπαίδευσης ατόμων με Μ.Δ - Δ.ΕΠ-Υ - Δ.Α.Δ (σεμινάρια 400 ωρών). Εργάζεται  για 8 έτη στα ΚΕΔΔΥ Β΄ Αθήνας και για 14 έτη δίδασκε στην Ειδική Αγωγή. Επιμορφωτής σε προγράμματα επιμόρφωσης εκπαιδευτικών Παράλληλης στήριξης, σε επιμορφωτικά σεμινάρια Σχ. Συμβούλων Γενικής και Ειδικής αγωγής  για θέματα Ειδικής Αγωγής και Σχολών Γονέων.

ΜΠΑΡΜΠΑΤΣΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ:Αναπληρωτής Προϊστάμενος  στο ΚΕ.Δ.Δ.Υ. Ν. Βοιωτίας. Απόφοιτος της Παιδ. Ακαδημίας Λαμίας και εξομοίωση στοΠ.Τ.Δ.Ε. (Πανεπιστήμιο  Ιωαννίνων).Ειδίκευση Παιδαγωγικής Ψυχολογίας, τμήμα  Φ.Π.Ψ.,  Φιλοσοφική Σχολή (Α.Π.Θ). και Ειδικής Αγωγής, Διδασκαλείο Δημοτικής Εκπαίδευσης «Δημήτρης Γληνός» (Α.Π.Θ.).Εξειδίκευση στον αυτισμό και κατάρτιση σε θέματα ψυχολογικής στήριξης παιδιών και εκπαιδευτικών στην αρρώστια και στο θάνατο. (προγράμματα ΕΠΕΑΕΚ, Ε.Κ.Π.Α.).Σπουδές Συμβουλευτικής (Π.Ε.ΣΥ.Π.-Α.Σ.ΠΑΙ.ΤΕ.) και Μεταπτυχιακές Σπουδές  στην Ειδική Αγωγή (Πανεπιστήμιο Λευκωσίας).

ΜΠΕΝΙΑΤΑ ΕΛΕΝΗ: Προϊσταμένη Επιστημονικής & Παιδαγωγικής Καθοδήγησης ΠΕ/70 Στερεάς Ελλάδας. Απόφοιτος της Παιδ. Ακαδημίας Λαμίας και εξομοίωση στο Παιδ. Τμήμα του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας. Μετεκπαίδευση με εξειδίκευση στη διδακτική: της πρώτης Ανάγνωσης και Γραφής, της Ιστορίας, της Λογοτεχνίας και της Γεωγραφίας. Μεταπτυχιακό  στη «Διδακτική των Φυσικών Επιστημών – Νέες Τεχνολογίες». Εξειδίκευση ετήσιας διάρκειας στο Τμήμα Γενικών Παιδαγωγικών Μαθημάτων & Συμβουλευτικής της Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.  Διδακτορικό από το Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών  στο αντικείμενο των Αναλυτικών Προγραμμάτων και του Διδακτικού Σχεδιασμού. Συμμετέχει σε  ερευνητικά εκπαιδευτικά προγράμματα Πανεπιστημίων και είναι  ενταγμένη σε Μητρώα Επιμορφωτών Ενηλίκων, Β΄ επιπέδου, Μείζονος Επιμόρφωσης,  Νέων Προγραμμάτων  Σπουδών των Φυσικών Επιστημών του Δημοτικού. Εργασίες της έχουν δημοσιευθεί σε βιβλία, επιστημονικά περιοδικά  και ανακοινωθεί σε συνέδρια.

ΣΚΑΠΕΤΟΡΑΧΗ ΚΑΤΕΡΙΝΑ: Πτυχιούχος Ψυχολογίας του Παντείου Παν/μίου, με μεταπτυχιακό στην Κλινική Ψυχολογία του Τομέα Ψυχολογίας του Ε.Κ. Παν/μίου Αθηνών και ειδίκευση στις Γνωσιακές Ψυχοθεραπείες στο Επιστημονικό Παν/κόΙνστ. Ψυχικής Υγιεινής. Επί δέκα χρόνια εργάστηκε εθελοντικά σε δημόσιους φορείς ψυχικής υγείας. Από το 2002 έως σήμερα εργάζεται ιδιωτικά ως Κλινική Ψυχολόγος στους τομείς της πρόληψης, της διάγνωσης, της ατομικής και ομαδικής ψυχοθεραπείας και της συμβουλευτικής, σε παιδιά, εφήβους και ενηλίκους. Συνεργάζεται με ιδιωτικά εκπαιδευτικά πλαίσια. Στο πλαίσιο της συνεργασίας της με το Πρότυπο Κέντρο Λόγου και Μάθησης «Λεξιμάθεια» συμμετέχει επίσης στη διεξαγωγή σεμιναριακών κύκλων εκπαίδευσης επαγγελματιών-φοιτητών ψυχικής υγείας και εκπαιδευτικών.

ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗ ΚΑΛΛΗ: Πτυχιούχος Ψυχολογίας του Παντείου Παν/μίου, εν εκπαιδεύσει Υπαρξιακή Ψυχοθεραπεύτρια (τριτοετής).(2009 – 2010)Πρόγραμμα Erasmus(ParisDescartes, τμήμαψυχολογίας). (2013-2014) Ειδίκευση  στην αποκατάσταση Μαθησιακών Δυσκολιών στο δημοτικό (Α.  Μαυροειδή) και (2010-2011) στις Ανθρώπινες Σχέσεις «αυτοποίηση και σχετίζεσθαι»  (ΑΚΜΑ). Επί έξι  χρόνια   εθελοντική εργασία  σε:ΚέντροΠαιδοψυχικής Υγιεινής ΙΚΑ-ΕΤΑΜ, Νευρολογική Κλινική του ΝοσοκομείουΓ. Γεννηματάς- ιατρείο μνήμηςκαι  Κέντρο Ημέρας «Στην αυλή του Κόσμου». Κάνει Ψυχοθεραπεία παιδιών, εφήβων και Συμβουλευτική γονέων στη «Λεξιμάθεια».













Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.