Πέμπτη, 14 Μαΐου 2015


        

                                                     ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Την Παρασκευή 15 Μαΐου 2015 και ώρα 6.00 μ.μ.,     στο 5ο Δημοτικό 

Σχολείο Θήβας  (περιοχή Άγιοι Θεόδωροι), θα πραγματοποιηθεί   ομιλία με 
θέμα:

                   "Ο ρόλος της αυτοεκτίμησης 
                  στην επιθετικότητα των παιδιών 
                       στο σπίτι και στο σχολείο".

Η ομιλία, πραγματοποιείται στα πλαίσια των προσπαθειών ενημέρωσης για τη σχολική βία και τον εκφοβισμό και, μεταξύ άλλων, θα επιχειρήσει να απαντήσει και στα εξής ερωτήματα:

Τι μπορεί να κάνει το παιδί μου αν δέχεται βία στο σχολείο;
Ποιος ο ρόλος των γονέων στη διαχείριση βίαιων περιστατικών στο σχολείο;
Πως αντιδρώ στο θυμό του παιδιού μου στο σπίτι;
Ποιος ο ρόλος της αυτοεκτίμησης στην επιθετικότητα;
Τι σχέση έχει ο τρόπος που εκφράζω τα συναισθήματά μου με τη χαμηλή αυτοεκτίμηση του παιδιού μου;
Ποιος ο ρόλος της ντροπής και της δημιουργίας ενοχών στην αυτοεκτίμηση των παιδιών;
Ποιος ο ρόλος του λάθους και ο τρόπος που αναφέρομαι σε αυτό, στην αυτοεκτίμηση του παιδιού μου;
Πως μπορώ μέσω του παιχνιδιού να αυξήσω την αυτοεκτίμηση του παιδιού μου;
Ομιλήτρια: Καραβόλτου Αθηνά, Εκπαιδευτικός Αγωγής Υγείας, Θεατρολόγος, Μαθηματικός
Διοργάνωση:
Ελευθερία Μπασαγιάννη, Σχολική Σύμβουλος Π.Π.Α. (Βοιωτίας),
Νηπιαγωγεία Θήβας,
Σύλλογοι Γονέων και Κηδεμόνων Νηπιαγωγείων Θήβας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.