Παρασκευή, 25 Οκτωβρίου 2013

«Συμμετοχή σε Εθνικό Θεματικό Δίκτυο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης»-ΚΕΝΤΡΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Φιλίππων-

Το Εθνικό Θεματικό Δίκτυο με τίτλο «Μαθαίνω για το περιβάλλον παίζοντας» το οποίο λειτουργεί με την 126560/Γ7/09-11-2009 απόφαση ΥΠΕΠΘ και συντονίζεται από το ΚΠΕ Φιλίππων, προσκαλεί εκπαιδευτικούς Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης να συμμετέχουν σε αυτό ως:
1.     Μέλη του δικτύου
2.     Μέλη της Παιδαγωγικής Ομάδας του Δικτύου.
Επιπρόσθετα, παρακαλούνται όσοι εκπαιδευτικοί ανήκουν ήδη στο δίκτυο να επιβεβαιώσουν την παρομονή τους σε αυτό, στέλνοντας σχετική επιβεβαίωση στο ΚΠΕ Φιλίππων.


Η οποιαδήποτε αίτηση διαβιβάζεται στο ΚΠΕ Φιλίππων μέσω των υπευθύνων σχολικών δραστηριοτήτων της οικείας βαθμίδας εκπαίδευσης.

Σε σχέση με το δίκτυο σας αναφέρουμε:
Οι σκοποί και στόχοι του δικτύου είναι:
● Η γνωριμία και επαφή των εκπαιδευτικών με το παιχνίδι και τους τρόπους που αυτό μπορεί να εφαρμοστεί στην περιβαλλοντική εκπαίδευση, στον ρόλο και τους σκοπούς της
● Η ανάπτυξη της συνεργατικότητας και του ομαδικού πνεύματος μέσα από το παιχνίδι.
● Κατανόηση της έννοιας «ολιστική θεώρηση» (το περιβάλλον ως όλον – που εκτός των άλλων περιλαμβάνει το πολιτιστικό και αισθητικό), καθώς και της αναγκαιότητας ένταξής της στην περιβαλλοντική εκπαίδευση μέσω του παιχνιδιού.
● Η αλλαγή των στάσεων και συμπεριφορών, ώστε να μέσα από τα προγράμματα της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης να μπορούμε να δρούμε ουσιαστικά για τη βιώσιμη ανάπτυξη. Στόχος που δεν ικανοποιείται χωρίς την κινητοποίηση του συναισθηματικού και ψυχοκινητικού τομέα. Στην κινητοποίηση αυτή σημαντικό ρόλο παίζει το παιχνίδι.
● Η ανάπτυξη της επικοινωνίας μεταξύ των σχολικών μονάδων
● Η καλλιέργεια αξιών στους νέους, που θα συμβάλει στην ανάπτυξη θετικών στάσεων και συμμετοχικών συμπεριφορών και τη διαμόρφωση μελλοντικής υπεύθυνης στάσης ενεργού πολίτη για την προστασία της οικολογικής ισορροπίας.

Θεματικές ενότητες και ενδεικτική θεματολογία:
Με το παιχνίδι οι εκπαιδευτικοί μπορούν να προσεγγίσουν τις παρακάτω περιβαλλοντικές ενότητες- θέματα
Φυσικό περιβάλλον
Το δασικό οικοσύστημα
Υδροβιότοποι (λίμνες, ποτάμια)
Βιοποικιλότητα/ Εξαφάνιση των ειδών
Μνημεία της φύσης, περιοχές ιδιαίτερου φυσικού κάλλους κ.ά.
Ανθρωπογενές περιβάλλον
Παραδοσιακοί οικισμοί, πέτρινα γεφύρια και μονοπάτια
Το αστικό περιβάλλον κ.ά.
Ιστορικές και πολιτισμικές διαδρομές
Παραδοσιακά και σύγχρονα δρώμενα
Αρχαιολογικοί χώροι κ.ά.
Επιπτώσεις από ανθρώπινες παρεμβάσεις και δραστηριότητες
Βιομηχανικά κατάλοιπα
Ρύπανση (αέρα, υδάτων, εδάφους) – Ανεξέλεγκτες χωματερές- Λατομεία κ.ά.


Επισυνάπτονται σχετικές πρότυπες αιτήσεις συμμετοχής, σύμφωνα με την πρόσκληση.


AΙΤΗΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ ΣΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΘΕΜΑΤΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΤΟΥ ΚΔΜΠΑ ΦΙΛΙΠΠΩΝ
«Μαθαίνω για το περιβάλλον παίζοντας»
Σχολική Μονάδα:

Ονοματεπώνυμο εκπαιδευτικού που θα εκπροσωπεί τη σχολική μονάδα:

Διεύθυνση Εκπ/σης:

Τηλέφωνο σχολείου:

Φαξ σχολείου:

e-mail σχολείου :

Ταχ. Δ/νση σχολείου:

Προσωπικό τηλέφωνο εκπαιδευτικού:

Προσωπικό e-mail εκπαιδευτικού:

Είμαι ήδη μέλος και επιθυμώ να παραμείνω στο δίκτυο


AΙΤΗΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΘΕΜΑΤΙΚΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΤΟΥ ΚΔΜΠΑ ΦΙΛΙΠΠΩΝ
«Μαθαίνω για το περιβάλλον παίζοντας»
ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΟΜΑΔΑ (κυκλώστε αντίστοιχα)
Ναι / όχι
Ονοματεπώνυμο εκπαιδευτικού που θα εκπροσωπεί τη σχολική μονάδα:
Σχολική Μονάδα:

Διεύθυνση Εκπ/σης:

Τηλέφωνο σχολείου:

Φαξ σχολείου:

e-mail σχολείου :

Ταχ. Δ/νση σχολείου:

Προσωπικό τηλέφωνο εκπαιδευτικού:

Προσωπικό e-mail εκπαιδευτικού:







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.